Wednesday, February 15, 2012

Musim demam

Musim demam.

Hero-hero kecil tak sihat. Mummy dia pun sama.. tssk.

Next week ada BBQ kat Sg Chilling. Chua yang organize. Ekceli trip dia
include trekking ke kawasan air terjun Chilling. Tapi aku just lepak
kat port bawah je. Aku plan nak bawak hero-hero kecil. So, tak berani
nak amik risiko bawak derang harung sungai semata nak ke kawasan air
terjun. Kalau derang dah pandai berenang, boleh lah kut. Lagipun,
Ayang pun ada join sekali. Dia tengah pregnant second baby. Ada la
geng yang meneman aku kat bawah nanti.

Aku baru perasan satu mender. Muka aku masa memula aktif naik gunung
dulu agak tembam ek? Sebab bila compare dengan gambar sekarang, aku
tengok tulang pipi aku agak ketara berbanding dulu.. huhu. Patutlah
bila jumpa memember gunung semua cakap aku makin kurus. Adakah sebab
faktor usia? Mungkin kut. Tahun ni, umur aku 33 tahun. Ngeee..
takotnya tengok nombor yang makin banyak ni.

No comments: