Wednesday, April 18, 2012

Nak beli itu

Sekejap je dah Rabu. Hebat. Ini lah yang bestnya bila semalam baru
masuk keje selepas lebih seminggu bercuti.

Mood dalam minggu ni adalah sangat best!

Oh, pagi ni ada berita yang buat aku tatau sama ada nak react hepi
atau sedih. Aku baru dapat tau yang Kakak A mungkin akan dibuang keje.
Reason being: masalah attitude yang teruk plus some other reasons yang
memang dah semua orang kat sini tau.

Aku rasa aku patut rasa hepi dengan berita ni. Tapi, ntah. Instead aku
sedih pulak. Tetiba timbul rasa kesian. Haih.

Guess, Kakak A dah dapat pembalasan yang setimpal. Harap dia sedar dan
muhasabah diri. Semoga dia berubah menjadi Muslim yang lebih baik.

Alright, enough tentang Kakak A.

Aku sebenarnya tak sabar nak tunggu hujung minggu ni. Nak beli satu
barang yang sangat menjadi idaman kalbu. Oh~~ tak sabarnyaaa.

Apakah mender itu? Biar lah rahsia.. hihihi (sakit ati kan?)

Ok lah aku kasi clue.

Clue 1: Mender itu bukan lah emas permata atau gajet-gajet IT yang
canggih-manggih.

Clue 2: Dengan adanya mender ini, ia akan menambahkan kehebatan hasil
makeup aku (ecewahhh)

Tak boleh cerita lelebih. Once aku berjaya mendapatkan mender ini
nanti, baru boleh buat entry panjanggggg.

No comments: