KENGKAWAN

Friday, May 04, 2012

KL hari ni dan semalam

 Layan 2 gambar berbeza yang aku snap kat ofis siang tadi dan masa hujan lebat semalam.


Nih gambar tengahari tadi. Cuaca superb, alhamdullilah.


Ni pulak cuaca tengahari semalam. Serious takut tengok awan hitam perlahan-lahan selimut seluruh KL. Nih kalau Tuhan nak turunkan bala, sekelip mata je punah KL ni. Ngeri beb. Dalam hati aku doa panjang semoga semua orang-orang yang aku sayang berada di tempat yang selamat dan di lindungi-Nya dalam saat- saat menakutkan macam ni.

2 comments:

Cik Qemm said...

takutnya tengok gambar tu..
time hujan lebat tu office qemmal tutup tingkap sebab kilat sabung menyabung..gerun..

Hidayati said...

nice picture.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...