Monday, June 11, 2012

Mendung je..

Sore throat.

Amarr bangun awal pagi ni. Mood dia tak berapa nak ok. Maybe sebab tak
cukup tidur (semalam seronok sangat berlari kat kampung atuknya). So,
pagi ni asyik laa nak berkepit. Sampaikan aku nak mandi pun dia tak
kasi tutup pintu bilik air. Harap dia tak ingat laa apa yang dia
nampak.. ahaha. Aku dah laa tak suka mandi berkemban (rasa macam air
tak sampai ke badan).

Wiken ni adik-adik aku pergi mencandat sotong. Aku tak ikut la sebab
derang plan pun dah last minit. Aku punya jadual dah fully book arr.
Takper, next time k.

Wiken ni juga, Chua ajak hiking Broga. Haih. Broga lagik. Stress aku.
Tertunggu-tunggu gak kekalau dia buat hiking kat port lain (gunung
Bunga Buah, etc). Next month dah masuk bulan puasa, nan-ado laa
jawapnya. Takper, takper.. aku sabau. Tak lari gunung di kejar. Aku
aim, sebelum hujung tahun ni, aku kena conquer satu atau dua gunung
yang aku belum jejak lagi.

Oh, lupa nak jot down tentang TV Samsung plasma 43 inch yang sudah
pecah untuk kesekian kalinya. Tsskkk. Baru dua bulan lepas kot aku
dengan Mamoru hantar tv tu ke Samsung service centre untuk ganti
skrin. Terbang RM600++. Sekalik, last week aku tengok dah ada dua
'star' crack pulak kat skrin tv tu. Aduss. Masuk kali nih dah 3 kali
tv flat skrin aku rosak dalam tempoh setengah tahun. 3 kali ok. Haih.
Orang kaya pun boleh papa camnih. Hai la anak-anak mummy. Sabauuu je
lah.

2 comments:

mrspuex said...

broga?? chop ni mmg tau..time2 dah nak terbranak ni die bole plan ke sane..rasanya lps pantang nak terai ke broga la..insyllh hujung thun ni or awl thun dpn..nak crik stamina balik laa..huhuhu...

terai bukit kecik dulu..stamina dh ok bru terai bukit besauu plak..:D

jomm kiteeee..:D

Atia Adina said...

ish....ganaz nyer bebudak ni...hehehe...sib baik ler mak paknyer berduit.....kalo kene kat saya....pas tu pkai tv kecik jer lah.....