Sunday, July 15, 2012

Aktif

Home sweet home kan.


Seronok bangun pepagi dapat peluk hero-hero kecil. They're still asleep. Nak prepare breakfast lah.


Aktiviti hari ni: Melawat cousin Mamoru kat HUKM. Dia masuk ward beberapa hari selepas aku. masa dia baru masuk ward 2 hari lepas, dia sms aku, minta tolong belikan air dan makanan coz dia ingat aku ada kat rumah kot. Sedih aku beb. Aku pun kat dalam hospital, camne nak tolong? 


*********************************** 


Kena tahan beberapa hari kat wad buat aku confused dengan tahap kesihatan sendiri. Saiko betul. Tapi bila fikirkan conversation dengan Doc aritu, aku jadi bersemangat balik;


Aku: Lepas ni, boleh ke saya aktif mendaki gunung macam dulu?
Doktor: Why not? You memang kena sentiasa exercise selepas ni. There's nothing to be worried about.



1 comment:

mrspuex said...

bole naik gunung la nih..yess laa..lege dengar..:D

xde bercadang nak nek kinabalu nxt year ke?? mak tingin nak pegi noks..
jom la..:D