Thursday, July 26, 2012

Cerita dulu

Semalam Chua call tanya tanya tentang first time aku pegi rumah Mamoru dulu:

"aD, ko ingat tak first time kita pegi rumah Fazi dulu. Masa tu ko ada
masak ayam masak merah untuk amik hati nenek kan?"

"Manader. First time aD pegi sana masa kita ada program kat Kem
Ampangan la. Yang tu second time. Lagipun, taim tu bukan sebab nak
amik hati mertua bagai. Kan kita masak sesama sebab ada gathering
berbuka puasa dengan bebudak Kem."

"Ye ke? Masa tu ko dah couple dengan Fazi kan?"

"Takde lah. Gila apa. Masa tu tahun 2006 kan? Taim tu Fazi ada
girlfriend lah. aD rapat dengan Fazi masa pertengahan 2007. Lepas dia
clash dengan Rina awal tahun 2007 tu."

"Abis tu, masa kita pegi rumah Fazi tu bukan korang rapat ke?"

"Manader. Tahun tu aD manader sesiapa. Kan orang gossip aD dengan Phob
tahun 2006 tu. Tak ingat ke? Lagipun masa kat rumah Fazi tu rasanya aD
banyak spent masa dengan Chua je. Tak ingat ke taim kita main meriam
besi kat rumah Kubeng lepas?"

"A'ah la. Lupa pulak ko ada masa main meriam tu."

"Gambar kita main meriam tahun tu pun aD ada upload kat blog kalau tak silap."

"Ada ek? Menarik ni. Aku nak carik lah."

"Naper tanya soalan pelik ni?"

"Aku ingat nak buat tajuk "Ayam Masak Merah untuk amik hati ....."
(apermenderntah Chua cakap, aku lupa).

"Buat pe?"

"Saje."

"Dah takde keje la tu."


Bercakap pasal cerita dulu, buat aku rasa nak sambung balik cerita "Me
& Mamoru" part berapa ek? Part 4 ke Part 5?

Lupa ok. Berkurun dah cerita tu tak habis. Bukan tanak habiskan, takut
nanti ada yang offended dengan apa yang aku tulis. Banyak hati nak
kena jaga.

Nanti lah aku cek dengan Mamoru. Kalau dia tak kisah, aku sambung
cerita ni. Kalau tak, sampai kat situ je lah :)

1 comment:

aisha said...

alaa... sambung la....