Sunday, July 08, 2012

Nak beli hiking shoes baru

Gambar atas: Ni kasut baru Mamoru. Tak sempat nak snap gambar masa beli. Mamoru dah rasmikan masa pegi Bukit Tabur aritu. Normal price RM600++ but we've got a great deal on their price-line. Mamoru siap jadi VIP member. Credit photo: http://www.mytimberland.com.my/collection/product-catalogue.asp 





Gambar atas: Kasut aku masa baru beli dulu. Sangat gorgeous pada pandangan mata aku.

Gambar atas: Kasut aku sekarang yang dah jahanam luarannya. Tapak dan bahagian dalam kasut masih tip top. Cuma tu lah, bagian luar dah agak terbarai. Hasil penangan trek dan lumpur hutan kat Malaysia ni. Aritu try hantar repair kat Timberland, tapi derang tak accept sebab dah teruk gila kot. So, aku pasrah je  lah. Kalau aku hantar awal-awal dulu, mungkin ada harapan dapat discount voucher macam Mamoru. Saper suruh lenjan sampai hancur baru nak hantar repair kan.. 

Tapi takper, setakat trip weekend, kasut ni masih boleh digunakan. Tapi kalau trip lebih 3 hari, aku terpaksa lah beli kasut baru. Bulan November nih Timberland ada buat sales. Boleh guna VIP member Mamoru beli kasut baru.. hihihihi

No comments: