Tuesday, September 11, 2012

Call Tree

Gelabah aku sekejap tadi bila dapat call dari Boss. Tak sempat nak jawab beb, sebab mencari hanphone tak jumpa. Ariff sorok bawah bantal rupanya. Biasalah, kalau taim memalam ni, handphone aku akan bertukar hakmilik mutlak kepada anak-anak aku.

Bila cek hanphone, ada sms dari Boss. Baru aku teringat hari ni ada Call Tree Testing ~matilaaa. 

Aku tengok jarak masa sms yang Boss hantar dengan timing sekarang. Ok, rilek aD.. rilekkk. Baru 15 minit gap. 

Cecepat aku reply mesage dia dengan password yang dibagi. Pastu forward sms beserta password pada staff yang lain.

Tak sampai sesaat pastu Boss aku sms lagi, "Have all your staff confirmed back?"

Ok, aku dah rasa nak pengsan. Aku call semua staff bawah aku. Tak ramai pun. Ada 3 orang je. Bagus derang nih. Semua alert dan memang tengah tunggu message dari aku. Aku je yang boleh lupa tahap gaban. Adoiyaii.

Lepas make sure staff semua dapat dan reply message aku, baru aku dengan leganyaa sms boss, "Task successfully completed with correct password"

Haih. Apa pun, aku memang bernasib baik malam ni. Dapat complete task dalam jangkamasa yang ditetapkan. Kalau tak, sure esok aku jadi bahan sebab menyebabkan the whole department fail Call Tree ni.

Mender la yang aku fikir sampai boleh lupa camni :(


1 comment:

attyfir said...

nextime jgn lupa lagi tau