Wednesday, October 10, 2012

Bila tulisan ini dihargai :)

Gila. Tergelak sengsorang baca log gunung dulu-dulu. Rindu!!

Tadi aku google pasal aperntah tetiba terbuka satu website yang tulis
listing gunung kat Malaysia ni. Macam paperwork pun ada. Aku tak tau
lah siapa pengarang site tu. Panjang gila, ada lebih 200 pages yang
dia upload dalam bentuk pdf.

Yang buat aku terkejut tu, bila nama aku dimasukkan dalam ruangan
penghargaan. Dan salah satu log yang aku pernah tulis tentang XPDC
Trans 4 Gunung Bintang kat blog ni ada dimasukkan sekali kat dalam
paperwork tu. Ok, I'm flattered.

Aku suka bila orang appreciate apa yang aku tulis. Lebih bangga bila
dijadikan rujukan. Tapi would appreciate some credit to my blog :)

Nak join baca sekali? Klik sini:
http://www.rempit.net/dagang.asia/ekspedisi/Aktiviti%20Pergunungan%20di%20Malaysia.pdf

No comments: