Thursday, March 21, 2013

Esok

Esok sure busy kat Kuala Selangor.

Adik ipar aku yang bongsu nak kahwin. Memandangkan family Mamoru tak la sebesar mana, kederat semua orang amat lah diperlukan.

Haih. Aku tak risau pasal nak buat semua persiapan dalam keadaan demam. Tapi aku risau kat Ariff & Amarr. Derang pun tak sihat sangat. Siapa la nak tengok-tengok derang bila aku berkungtau dengan kerja dapur nanti. Mamoru busy jadi official photoghapher. Haih lagi.

Tak suka lah demam wrong timing ni. Harap semua cepat sembuh.

Oh lupa nak inform, next week Hijabfreak ada buka booth kat area Tesco Ampang. Ada free Makeup Makeover untuk customer yang beli tudung dari Hijabfreak RM150 ke atas (single receipt). Makeup tu kena claim kat booth Hijabfreak pada hari yang sama. Nanti aku bagi detail alamat booth ek :)

1 comment:

Miss B said...

nak ikuttttttttt!!!