Friday, April 19, 2013

Lifeless??

Dah dua hari aku phoneless. Ntah mana aku campakkan handphone sejak
balik dari Sabah aritu. Bateri dah kaputt lak tu. Gasak lah nak
mencari.

***********************************************

Ada orang cakap, entry kat blog nih dah makin lifeless. Tak berbisa
lagi katanya.

Hohoho.. korang kalau membahan memang tak agak-agak kan?

Nak buat guane, beb. Nih la life aku sekarang.

Mungkin life aku tak havoc macam dulu. Tapi sesuai lah dengan
perjalanan masa dan usia (cewah)

Kengkadang, bila toleh balik ke belakang, aku admit, aku rindu sangat
dengan kenangan dulu. Rindu kat kengkawan plu. Rindu kat kengkawan
gunung. Paling aku rindu, nak hiking sesama dengan orang-orang yang
pernah bawa kenangan manis dalam hidup aku.

Kengkadang jugak, aku buat mender yang aku rasa boleh dekatkan aku
pada kenangan dulu: contact kengkawan lama, hiking, climbing, running,
etc. Walaupun tak sekerap dan tak sehebat dulu, tapi cukup lah.
Sekadar nak redakan rindu dihati :p~

Tapi satu perkara yang aku pasti; walau sedalam mana rindu aku pada
semua kenangan dulu, aku tak sanggup nak trade semua tu dengan apa
yang ada sekarang. Apa yang pernah jadi dulu memang best. Tapi apa
yang aku ada sekarang lagi best :)

Aku dah settle down, beb. Dah ada family sendiri. Life a bit
different. Tak boleh nak mengelinjor macam zaman anak dara dulu. Dah
ada anak kan. So, kenalah behave macam mak-mak.. (mak-mak lah
sangattt..) huhuhu.

Beb, umur aku nak masuk 34 ok.

34??? Oh.. MG.

Rasa macam baru je semalam umur aku 26.. tskkk..

Okay, PLEASE promote me anything about botox/collagen thingy... huhuhuhuhu

Dah, stop mengarut kat sini. Nak balik umah. Nak fetch Ariff & Amarr dari BBIM.

No comments: