KENGKAWAN

Tuesday, April 30, 2013

Zakilah

Nak update entry tentang Ariff yang dah pandai baca doa.

Tapi bila terbaca status tentang bekas kawan yang rapat dengan aku masa sekolah dulu buat aku menangis macam apa je subuh ni.

Innalillahiwainnalillahirojiun.

Semoga suami dia diletakkan dikalangan orang yang beriman. Bertabahlah Zakilah. 

Sedih. Lebih sedih bila tengok gambar 2 orang anak dia yang masih kecik. Kerdil sangat rasa diri ni.

:(

***********************

Dulu, masa arwah Ibu aku meninggal, Kila lah yang selalu datang pujuk aku. Rumah kami sebelah menyebelah je. Dia selalu berdiri dari pagar lambai-lambai aku suruh keluar berborak kat situ. Macam makcik-makcik je kitaorang berborak tepi pagar. 

...................

Maaf Kila, aku tak ada kat sana untuk comfort ko.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...