Wednesday, June 19, 2013

Takde ayer

Bosan betul dengan management apartment ni. Ntah apa kena bekalan air takde semalam. Notis pun takde.

Minggu lepas pun mender yang sama juga jadi. Takde air taim orang nak pegi keje. Rasa nak je terjun swimming pool sesubuh buta. Tapi serjukkk.. Aku kalau mandi swimming pool pun tettapp nak bilas dengan air paip. Geli ah.

Aritu jari aku terbenam kena blade tajam. Seluk poket beg tak perasan mata blade tajam tak bertutup menghadap atas. Memang cari nahas la kan. Terbelah dua kuku. Darah non stop. Gi klinik, kena injek kancing gigi... Uuuuu cakit.

Lucky yang kena tu aku. Kalau double A yang kena? Mau aku blame diri sendiri sampai bebila. Cuai.

Minggu ni busy lagi. Adik tiri aku nak bertunang. Berkampung kat Melaka la weekend ni.

Next week pulak ada Standard Chartered marathon. Pastu Salomon marathon untuk closing xtvt sebelum start puasa :)

Selamat menyambut bulan Ramadhan, in case aku tak sempat wish kat sini.. hihi.. hakak busy uols.

Err.. btw tantek tak hakak pose dengan t-shirt running baru Adidas : Go Run ni.. hihi.. 

No comments: