Tuesday, August 06, 2013

Assistant isi duit dalam sampul raya

Dah boleh diharap dah. Bagus... baguss.

Ariff masukkan note RM1.
Amarr masukkan note RM5

Aku tunjuk kat Ariff sekali je camne nak buat. Selebihnya, Ariff settlekan. Aku bajet dia tinggalkan sekerat jalan. Tak sangka sampai settle masukkan semua duit dalam sampul batu dia keluar pegi tengok cartoon.

Amarr pun sama. Terkial-kial masukkan duit dalam sampul. Aku bajet bila abang dia dah siap dan tinggalkan dia sengsorang, dia akan give up. Tapi tetapp gigih ok.  Tak berganjak dia buat keje. Cuma lepas dia siap, aku terpaksa curi-curi keluarkan semula duit yang Amarr masukkan dalam sampul. Yelah, setiap satu sampul dia masukkan sampai RM200 lebih.. huhuhu. Botak kepala kalau canni. Mmakkk belum kaya lagi nakkkk.

Note singgit tu nak bagi nenek Mamoru. Untuk nenek bagi pada cicit dia yang datang. Aku punya bajet RM5 jer tahun ni..huhuhu. Kena save beb. Pasni banyak yang nak kena labur kat  rumah baru..

Mood hepi dalam derita bila dah ada rumah baru ni. Banyakkkkk nak pakai duit. Botak-botak. Botak kepala.

2 comments:

Unknown said...

hihi, tembamnye pp diorang, mcm nak jatuh khusyuk isi sampul raya :)

Anonymous said...

Hahaha.. selamat hari raya anne :)