Saturday, August 31, 2013

Gazebo oh gazebo

Rambang mata tengok gazebo ni. Cecantik semuanya. Design pula memacam. Setingkek, duo tingkek, bertingkek-tingkek pun ado. Ikut kepadatan poket sendiri la kan. Poket tebal boleh laa. Untuk poket nipis macam aku nia, kena sedar diri la kan.

Apa pun, berbelanja bior realistik. Gazebo ni bukan nak guna selalu pun. Sekadar nak gedik-gedik hias kat tepi umah.. (tazkirah dari Mamoru... sentap ahkak) huahuahua.

Weols decide nak amik jenis setingkat 8x8. Kaler hitam golap. Pehtu nak beli sebijik buaian sangkut kat tetengah gazebo.. fuhh dah terbayang kesyiokkan tidur dalam buai dengan angin sepoi bahasa...

Tengah survey lagi nih. Range harga untuk design yang aku suka antara RM5500 - RM7000. Ada sesiapa tau kat mana yang boleh kasi harga murah lagi? 


Ni saiz kecik sikit & tinggi.. tak minat.

2 tingkat. Cemacam design ada. Bubuh kat laman umah aku konpem cun. Harga cun gak. Start dari RM10,000.


Yang ni siap ada bilik kecik dengan pintu tingkap bagai. Cunnn tapi bila dengar harga terus buat aku senyap sunyi. RM22,000. Mamps. Better aku renovate rumah dengan duit banyak tu.

Haih.

No comments: