Tuesday, October 01, 2013

Terapi

Layan mix song dalam playlist. Meaning, otak tengah semak.

Aku ada few folder lagu untuk layan pada waktu tertentu e.g, kalau tengah marah atau sakit hati, aku layan lagu guns & roses. Memang sesuai untuk cool kan diri sendiri. Works every time. Muzik memang terapi yang berkesan.

Semalam balik lambat. Pukul 7 malam baru habis meeting. Pukul 8 malam sambung bergelumang dengan paper kat opis. Dekat pukul 9 baru menapak balik.

Tapau nasi ayam Marrybrown 3 bungkus untuk dinner aku dengan double A.

*********************************

Conversation dengan double A malam tadi masa on the way balik fetch derang dari rumah adik no.3

Ariff:  Mommy hurry! I'm tired. I want to go home.

Aku :  Ok, let's walk faster

Amarr:  Mommy look, funny faces ( sambil buat mimik muka kelakar )

Ariff :  Amarr, stop it! It's not funny. Hurry up! I want to go home.

Nak tergelak aku dengar adik & abang punya conversations. Dah macam mat salleh. English all time.Suka. Another terapi juga.

No comments: