Monday, December 02, 2013

Morning Monday

I've conquered gunung Rajah in Bentong! Woot woot!

Finally, barulah rasa complete nak close tahun ni dengan penghapusan salah satu gunung dalam wishlist aku. Yeah!

Mood bersemangat hari ni walau agak keletihan. Penat turun gunung Rajah petang semalam still terasa. Tapi tak sedar diri nak pergi climbing lagi kat Madmonkeyz malam ni... uuuuuuu.. mateyla. Nih nak menyiksa badan namanya.

Apa pun, trip Rajah kali memang best gila. Worth repeat untuk kali kedua! Asal nampak sungai je aku terjun.. hahaha. Tak penah dalam sejarah trekking aku kemaruk nampak sungai. Aku kan takut serjukk.

Sat lagi aku upload gambar trip Rajah :)

Tak banyak entry yang aku upload minggu lepas eh? Last week mostly aku on leave. Cuti duduk rumah spent masa dengan tido, pegi climbing gym & layan movie. Good time!

Anyway ada satu misi baru yang aku tengah kejar! Hopefully everything went well!

No comments: