Sunday, December 08, 2013

Wiken kami

Plan untuk rafting kena kansel. Aku je lah yang kansel sebab adik aku kena keje pagi Sabtu aritu. Takda orang yang boleh diharapkan untuk jaga double A.

So, Mamoru sorang ja yang pegi.

Sokay. Takde hal sangat. Last week aku dah berjimba dengan kengkawan gunung pegi masuk hutan. Minggu ni kasi can kat Mamoru pulak. Give and take kekdahnya. Camni la kalau ada anak kecik.

Nak bawak double A masuk hutan, aku tak prefer sangat. Lelebih lagi bila Amarr ada history alergi. Tak sanggup babe nak tanggung risiko. Kalau pegi wall climbing atau indoor xtvt, okey lah. Tunggu depa besar sikit baru aku berani nak angkut masuk hutan.

Apa pun wiken tetap best. Esp bila spend dengan hero-hero comel ni :)


Chua cakap aku takde rupa mak orang. Macam anak dara katanya...haha. First time dengar Chua puji aku tahun ni. Selalu duk kutuk ja. Ajaib ni. 


Wish aku ajar derang pakai seat belt dari kecik. Now terlambat sudah. Keluar suara tarzan pun derang buat tak reti ja. Haih.


Muka terkejut.


Jangan tiru gaya memandu diatas. Buckle up kids. Jangan kacau mommy drive.

No comments: