Thursday, February 20, 2014

Takde partner

Kenaboi Adventure Race punya registration dah tutup.


Luckily, abang Nua dah reserve satu slot untuk aku. Cuma yang tak berapa nak lucky, partner aku tarik diri last minit. So aku adelah partnerless. 

Sempat berlawak dengan abag Nua tadi bila dia tanya aku nak lari dengan siapa? Aku jawab lari dengan saka boleh? Haha.

Stress.

Race ni pendek ja distance dia. 20km ja kot. Cuma kena lari dalam satu team (1 lelaki + 1 perempuan). Mamoru dah ada partner. Aku yang suggest dia lari dengan Aisya. Sebab ada sorang runner ni awal-awal proposed aku lari dengan dia. Dah janji kan, kena tepati. Tapi sekarang dia pulak capatikan janji ittew.

Haih.

Now I'm desperately looking for a partner.  Or else, I'll be running with a saka (read as: disqualified from this race).

Hari ni kecoh dari Jelebu sampai ke KL isu aku takde partner.

Relax beb. Aku yang patut stress.  Korang dah kenapa? Tambah stress aku je :(

Tapi whatapps dari Khai (pacer aku utk MWM 42km) kat bawah ni memang kelakar. 

Khai babe, Iols cari partner untuk Kenaboi Race la... bukan partner nak bercouple. Siap bagi gambar aku bagai.. hahaha. Lawak ok. 



No comments: