Monday, July 14, 2014

Not my kind of day

Rasa bersalah yang amat sangat.

Aku buat ramai orang kena marah hari ni. Termasuk my own boss. Tho aku tahu diaorang semua tahu bukan salah aku dan diaorang tak ambil hati, tapi semua ni menambahkan lagi rasa bersalah aku kat mereka.

Haih.

Not my kind of day today.

Hari ni berbuka kat ofis sambil menghadap desktop pc. Cuma tak tahu nak berbuka dengan apa ni. Minum air kat water cooler je lah gamaknya kot.

Nak dijadikan cerita, LRT problem pulak hari ni. Jalan semua jem. Tu dia, what a perfect timing kan. Tskkk.

Takpe, sabar aD. Jangan sampai effect my July mood. I'm still in my happy month.

Tarik napas pepanjang....

UPDATE:

Terharu bila Boss sanggup teman aku siapkan keje sampai habis. Walhal, dia sendiri pun sama macam aku, takde beli apa2 makanan untuk berbuka.

Me: I'm so sorry boss. Becoz of me, u kena marah dengan HOD tadi.
Boss: Tak ada apa lah. Anyway thanks for stay back and clear all pending task today.
Me: It's my job. I'll make sure this won't happen again.
Boss: Not your fault. You ada beli makanan untuk berbuka tak?
Me: Err.. I minum air aje. Maybe balik nanti baru singgah makan kat mana2.
Boss: I pun tak ada apa2 nak offer. Tak apa lah, buat lah keje dulu.

No comments: