Friday, October 10, 2014

Another opportunity.

Boss tanya sama ada aku nak jadi trainer untuk Mortgage product.

Aku senyum je lah. Again, tak boleh nak decide.

Too many opportunities kat sini. Aku selalu buat tak kisah. Selalu lepaskan. Rasa macam susah nak lepaskan comfort zone sekarang dan explore benda baru.

Can't imagine myself jadi trainer. Berdiri dalam kelas depan student mature yang mostly sebaya or lebih tua dari aku. Omgg.. goyang beb!

Part yang best, I loveee the Academy! Environment kat situ macam kat dalam campus. Ada banyak sport facilities especially trek balapan. Boleh lari hari2.. haha.

Another part best, boleh beli landed property kat Bangi. Kalau kat Permaisuri, choice yang ada just rumah atas langit.

Part yang tak best, kalau kena Ulang alik dari Menara ke Academy kat Bangi. Tak suka travel. Tak suka nak habiskan masa atas jalan.

Kalau full time kat Academy takpa. Lagipun Bangi takde lah jem macam KL.

Another part yang tak best, offer Boss buat one of the manager kat sini macam tak puas hati kat aku. Lepas meeting tadi dia datang tanya kenapa boss offer position tu kat aku. Honestly, I have no idea why. Aku just boleh jawab, rezeki hari Jumaat, maybe.

Rupanya she wanted that position. Dah lama dia request for it tapi tak dapat.

Haih.

Anyway, we will see.

1 comment:

Miss B said...

that's what we call "rezeki" anak2.. knp x grab? gaji naik why not? try new things laa..rugi..rugi..mana tau life change after this? hihi