KENGKAWAN

Sunday, February 22, 2015

Last day kat Melaka

Last day kat Melaka.

Uwaaaa... tanak balik KL boleh?

Haih. Bila lah dapat pindah balik Melaka ni? Syok ja duduk sini. Kos hidup rendah. Rumah still murah. Segala yang ada kat KL tu semua ada kat sini. Nak lari kat sini pun dah ada geng.

But of coz la bab hiburan tu nan hado. Kat Melaka ni pukul 8 malam dah sunyi sepi. Takde night life. Tapi apa aku kesah?

Takpa. Bagi masa setahun dua lagi kat diri sendiri. Sambil tu tunggu kekosongan branch area sini. Ada rezeki, insyaAllah. Doa2 kan la aku dapat tranfer ke Melaka ya :)

Okay. Nak packing. Nak balik awal. Tak sabar nak layan jem (sangatttttt!)

Sementara tu, jom pujuk hati tengak gambar cinta hati bagi I bunga. Sangat romentik dua beradik ni. Asal nampak bunga dia petik letak kat rambut mummy. Habis togel pokok bunga ros nenek dia keje kan.. haha.

Mummy sayanggggggg Ariff & Amarr ♡♡

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...