Monday, February 09, 2015

Rest day

Hari ni pergi keje dengan happy.

Kaki rasa best dan langsung tak sakit. Masih boleh lari2 naik tangga kat lrt.

Sangat kagum okay. Aku bajet hari ni aku jalan kengkang.. haha. Tapi nan ado. Boleh cat walk lagi. Macam tak percaya pula. Walhal semalam 7 jam non stop lari kat trek balak!

Well, maybe I'm born to do this (ahahaha ayat berlagak tak sedar diri!)

***********************************

Pagi ni masuk ofis je dah ada orang terpacak kat meja aku semata nak book aku pegi lunch. Bersungguh betul colleague aku ni. Dari last week nak treat lunch. Tak sampai hati nak tolak kali ni..

Balik lunch, dia bagi hadiah lagi.. dia bagi tudung jenis apa ntah. Tak sempat buka lagi. Tenkiuuuu!!

Rasa bersyukur & berterima kasih dan rasa sangat disayangi :)

No comments: