Monday, April 13, 2015

Start lari semula

Selepas sebulan skip lari. Takut juga nak start tadi. Lucky Arina memahami. Buat slow jog je.

Ingatkan nak buat 2 loop. Tapi Arina terlebih concerm pulak dengan condition aku. Haih.. ni yang maleh ni.

Aku faham apa yang dia risaukan. Tapi dia pun kena faham. Mungkin sekarang dia kesian tengok aku terkial-kial lari. Tapi nanti masa event date, takde orang yang nak kesian kan aku. So, kalau dia tanak tengok aku terkandas tengah jalan, better dia push aku untuk lari sekarang.

Ahad ni, aku akan lari 42km full marathon kat Putrajaya. Specialnya, larian ni aku lari berdua. Its gonna be a wonderful moment for both of us. Aku tak fikir langsung tentang timing sebab tak training kan. Yang penting, injury free.

Oh.. got a chance to run Bali full marathon fully sponsored by the company. Sadly.. aku terpaksa tarik diri. Sedih. Sedih. Sedih. Next year, I promise!

Dan next year juga, I want to set another target to be a Triathlon athlete. As a preparation, I'm going to spend my hibernating time with swimming classes.

I'll be back, stronger than ever!

No comments: