Saturday, June 13, 2015

Gunting rambut kiddos

Dah panjang sangat dah rambut budak2 ni. Kalau perempuan dah boleh buat tocang pokok kelapa atas kepala.. haha

Since esok daddy balik dari Sarawak, kita pergi melawat barber shop pagi ni. Biar hensem2 masa nak pi fetch daddy kat airport esok :)

Kiddos sangat behave masa gunting rambut. Amarr dah tak perlu aku pangku lagi. Dah boleh duduk sendiri. Senyum ja depa bila uncle barber buat keje.

Mummy request uncle barber gunting style trendy. Bila dah siap, uncle barber tanya, boleh ke pegi school style rambut gini?

Err.. ada style rambut yang tak dibenarkan ke untuk ke sekolah? Aku tataw.. tak penah hantar anak masuk sekolah rendah lagi.. tskk.

Sebelum gunting rambut. Nih gambar beberapa hari lepas

Ariff dah biasa dengan uncle barber. Siap ada uncle favourite lagi tau. Uncl
 Barber pun suka sangat layan dia


Both of them lepas gunting rambut.Rambut camni tak leh bawak pi school eh?

1 comment:

lydia said...

Salam...Kak Ad..
Saya follow blog akak before akan kawin lagi..
saya berminat la nak tau mcm mane akak ajar anak akak speaking english...
kalau akak sudi, boleh tak share tips macam mane akak ajar anak akak speaking english?
ade campur2 bm tak ?
start umur berapa both ariff and ammar cam speak fluently ..
time kasih..
saya risau sebab anak saya masih tak fasih ..lagipun saya tak berapa fluent english..banyak gak refer youtube..hehe..