KENGKAWAN

Saturday, June 13, 2015

Mata siapa?

Dah berapa malam Amarr tanya aku soalan sama. Bila ajak tidur dalam bilik, dia takut. Kalau dulu aku tidur tengah2, Ariff & Amarr kiri kanan, sekarang dia beria nak tidur tengah2. Dan bila tidur, dia tutup muka dia dengan tangan:

Amarr: Mummy, siapa punya eyes kat situ? *pointing kat baju bergantung tepi tingkap*
Me: Mana?
Amarr : Tuu.. kat sana. Siapa punya eyes?
Ariff: Where? Show it Amarr.

*Dedua berjalan pegi kat tepi tingkap bilik. Aku perati je dari jauh sambil baring atas katil. Lagi 2 langkah nak sampai kat tingkap, Amarr stop. Dia macam takut. Ariff pun takut*

Me: Ariff, Amarr, come here!

*Dedua berlari dapatkan aku*

Haihh, mata siapa pula yang Amarr nampak? Aku susah nak percaya benda2 megarut. Is there any explanation why Amarr behave in such a way? Haih.. jangan ditakutkan orang yang sedia takut. Aku berani ni pun sebab anak aku kot. Jangan lah kacau.. pi main jauh2.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...