Tuesday, June 16, 2015

Salam Ramadan

Semalam aku dah siap2 kemas meja & drawer kat ofis.  Bungkus semua makanan & jajan2 bawak balik rumah. Nanti taim puasa takde lah nak terpandang2. Maklum lah, walaupun ada kelonggaran untuk pregnant mummy untuk tak berpuasa, aku tanak lah jadikan alasan. Kalau boleh, tahun ni nak puasa straight penuh! Bukan senang nak dapat peluang camni :)

Hari ni & esok aku tak masuk ofis. Mengajar kat Akademi (bukan Akedemi Fantasia - aku tak reti menyanyi.. haha). Tu pasal kena kemas awal2. Coz masuk ofis khamis nanti dah start puasa dah

Puasa tahun ni best. Kenapa? Rahsia :)

Raya tahun ni pun best. Kenapa? Ok, yang ni boleh share sebab tahun ni 1 Syawal jatuh pada birthday aku.. yay!

Anw, selamat berpuasa buat semua reader blog ni.. xo! Esok jangan lupa pi tarawikh :)


Lecturer cantik kata depa.. cantik kah iols? *malu*.. hihi

No comments: