Thursday, July 02, 2015

Ramadan day 15

Baju raya semua dah settle. Alhamdullilah. Kali ni tak cerewet puh pilih design coz for sure almost semua tak boleh pakai kan. Perut dah boyot.. haha. So, jangan mimpi nak pakai baju cutting2 ni.

Cuma stress bab nak pilih warna. Kejap nak royal blue, kejap nak turquoise.. last2 pilih gold. Berkilau la raya ni.

Overall, persiapan raya dah complete. Duit raya pun dah siap2 tukar. Tinggal nak beraya aje lah. Tapi aku tak ready nak lepaskan bulan Ramadan ni..

Sekejap je kan masa ni berlalu.. haih.

Anyway, fikir pasal raya, buat aku aku happy balik. Bukan pasal sambutan raya, tapi tentang raya tu sendiri. Tahun ni raya jatuh pada hari Jumaat. Dulu pun pernah rasa raya pada hari Jumaat kan. Cuma specialnya yang ni sebab jatuh bebetul pada tarikh kelahiran aku. Fefeeling satu dunia sambut birthday aku kannn.. haha. Tak perlu birthday present, tak perlu kek, tak perlu wish.. ni je pun dah buat aku tersenyum happy sekarang.

:)

No comments: