Tuesday, October 20, 2015

Hancurnya rasa hati

Semalam dapat good news tentang request untuk transfer ke Melaka.

The company is going to arrange an engagement session for me to meet the people from Johor & Melaka HQ.

Few of the bosses in here already aware of my pregnancy condition - sepatutnya tak ada problem. Lagipun, proses nak transfer amik masa at least 2 bulan. Which HR kat HQ KL pun cakap ok. Not a problem. If everything went well, habis ja maternity leave boleh start keje kat tempat baru (Melaka).

But then, becoz of an email sent by my superior today, stated my advance stage of pregnancy, the people from Johor & Melaka HQ decided to re-schedule my engagement session until I come back from maternity leave (which is another 3 months!) Dan itu pun tak jamin, bila aku akan dapat transfer atau sama ada position tu open immediately atau kena tunggu lebih lama lagi.

.....................TahanAirMataDariMengalir.....................

Rasa nak tutup muka dengan bantal dan nangis semahunya!

1 comment:

Biqque said...

babe, superior ni jugak ke yg sound u pasal kena set date utk delivery tu?