Friday, November 20, 2015

Mixed feeling

Pagi tadi nenek datang bawak kuih koci! Sedapnyaa!! Kuih koci pulut hitam nenek memang kuih favourite aku.

Hari ni ada sikit mixed feeling.

Sama ada nak balik KL dan stay kat KL (coz Ariff & Amarr still ada kelas & tuition kat BBIM)

or

Balik Kuala Selangor spend dengan in laws (family belah sana belum jumpa Aleesya lagi)

or

Spend the rest of maternity leave kat rumah ayah (of which aku tak prefer sangat sebab my step sis punya husband pun cuti sebulan so tak berapa selesa nak breastfeed or terdedah sana sini.. haha)

or

Spend kat rumah yang Mamoru stay sekarang (rumah adik no.2). Aku memang looking forward kalau dapat stay dengan Mamoru. Tapi Mamoru tak prefer sebab rumah tu takde kelengkapan untuk aku & anak2 (takda dapur masak, water heater, fridge, etc.

Haih.

Tinggal sebulan lebih ja lagi untuk Ariff masuk sekolah rendah. Kalau lah aku dapat transfer ke Melaka aritu, sure hati tak resah macam ni.

Macam mana ya nak handle Ariff yang start sekolah rendah agama (sessi pagi) & sekolah biasa (sessi petang), pastu nak hantar Amarr ke BBIM & nak hantar Aleesya ke babysitter. Pastu nak pegi keje lagi.. Keje2 umah lagi..

Mampu ke aku uruskan semuanya sorang kat KL ni? Tak kelam kabut ke nanti? Nak nangis ja bila fikirkan semua ni.

Bertabah lah aD. Permudahkan lah ya Allah. Semoga ada rezeki aku dan anak2 untuk pindah ke Melaka. Amin.

No comments: