Tuesday, December 15, 2015

Hadiah dari Mamoru

Hadiah sempena apa tataw.. hihi. Anniversary lagi 2 bulan. Lambat lagi.

This is my 3rd Suunto watch. First time Mamoru belikan aku jam jenama ni masa tahun 2009 kot. Or tahun sebelum tu.

Aku tak tahu sangat tentang fungsi jam ni. Cuma yang aku tahu, jam ni popular dikalangan bebudak gunung. Dan sekarang popular dikalangan bebudak marathon pulak.

Aku bukan gadjet freak. Aku just guna jam ni untuk track xtvt running & hiking ja. Fungsi2 lain confirm aku tak sentuh, unless aku join triathlon la kan.. haha.

Note: Tenkiuu Mamoru! Love it! Luve u.. xo!

Nampak agak bulky kan. Tapi ringan. Design jam ni belum pernah ada yang comel2 untuk orang perempuan pakai. Bias sangat kan.. hihi

Semangat nak berlari balik. Psstt.. ekceli dah ada berderet event yang aku dah register.. tunggu nak lari je.. haha

1 comment:

Time Traveller said...

Kita baru nk belajar berlari huhuu.. ahad ni dekat putrajaya :D