Monday, December 07, 2015

Sexy with Ruby Woo by MAC

Nak nampak bold & sexy?

Try devil red lipstick. Haha.

Serious tau. Memang nampak menyerlah. Cuma berani dengan tak je lah nak try.

Tapi kena hati2 gak. Kalau kena dengan pilihan warna merah yang betul, memang cantik. Cuma kadang2 kalau tersilap pilih kaler merah, plus dengan combination makeup yang tak sesuai, memang disaster la jawabnya.. haha

Semalam masuk MAC outlet kat Alamanda semata nak beli lipstik Ruby Woo. Pastu paksa adik perempuan no.6 pakai taim tu jugak. Komen adik aku lepas pakai? Macam jalang katanya. Vongok. Haha. Tapi sampai ke petang kitaorang pakai. Siap selfie bagai.

Note: Jalang = Cantik gila. Maklum la bahasa orang Melaka.. haha

Im in love with Ruby Woo!

Muka aku sebelum pakai Ruby Woo. Nampak macam maid je kan.. hahahaha

After pakai Ruby Woo. Let down rambut sikit dan wallaa.. adik aku cakap macam Maria Farida (bab gedik je).. hihi

Terus feeling sexy. Mamoru cakap aku nampak gorgeous ok! Flattered sangat!

Feeling santek

Ruby Woo! Tambah lagi MAC lipstick dalam collection aku.

No comments: