Friday, January 15, 2016

Salam Jumaat

Jumaat datang lagi.

Lega. Minggu kedua persekolahan berakhir dengan 5 bintang! Tip top!

Pasnih supermak boleh selit2 masa untuk training dengan konsisten. Nak keep fit supaya senang nak pi hiking :)

Kaki dah gatal nak sarung kasut hiking. Nak masuk hutan.. hihi.

Last week nyaris tak ikut Wani pi daypack naik gunung. Mamoru dah bagi greenlight. Cuma aku ja yang teragak-agak.

Tapi weekend ni kalau ada sesiapa yang ajak masuk hutan, memang aku pi. Dah ready dah hiking gear untuk daypack. Bateri breastpump pun dah charge. Boleh pump on the go! Bateri kamera pun dah ready. Haih. Tak sabar pulak nak snap2 view on track macam dulu. Cuaca pun sangat best. Sure view ohsem.

Ada ke yang nak buat trip daypack gunung minggu ni? Ajak la hamba ikut bersama. Hihi.

Note: Update tentang Ariff call aku semalam. Ariff cakap, dia call aku sebab nak cakap dia lapar. Alolo... syian anak aku. Aku just kasi duit ja bila dia pi sekolah. Pasni aku buatkan bekal lah. Sebab dia komplen, takde apa yang sedap jual kat kantin sekolah.. huhu

No comments: