KENGKAWAN

Friday, February 26, 2016

Cantik mommy, Aleesya

Aleesya dah semakin sihat. Dah makin banyak minum susu. Muntah pun dah tak ada. Ariff je masih kurang makan & minum.

Semoga anak2 mommy cepat sembuh.


Aleesya

Baby kecil semua comel2. Kalau tengok mana2 baby, rasa sayang tu melimpah ruah. 

Tapi tak semua kot. Ada orang bukan setakat tak suka, malah jijik nak sentuh baby walau dengan hujung jari. :(
Maybe tu sebab ramai yang buat anak pastu buang dalam longkang.




Mulut tak reti diam dia ni. Sibuk ajak sembang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...