Monday, February 29, 2016

Episod baru

Esok, untuk pertama kalinya dalam tempoh 5 tahun, Mamoru akan bekerja di KL semula. Family kecil ni akan bersatu semula.

Alhamdullilah.

Aku yang beria minta transfer balik Melaka tapi Mamoru pula yang dapat balik ke KL.

Pasnih boleh buang gelaran UltraMak. Sebab dah tak handle anak sorang2.

Tapi, walaupun Mamoru keje KL, priority dia still kat Melaka. Dan maybe, dia akan banyak outstation ke Melaka pasni. Kira macam badan je la kat sini. Fikiran masih kat sana.

Tak kisah lah. Yang aku nak pakai buat masa ni just badan dia.. ops.. haha. Maksud aku tolong aku dengan kiddos, keje umah.. huhu. Ampunn B!

Anyway, even Mamoru dah ada kat KL, aku still proceed dengan proses untuk aku pula transfer ke Melaka.

Kalau permohonan transfer  aku berjaya, aku akan balik Melaka dengan Aleesya. Kiddos akan stay sini dengan Mamoru sampai aku berjaya dapatkan surat pindah sekolah pula. Pastu, sama2 la berdoa supaya Mamoru ditransferkan semula ke Melaka.

Complicated eh?

Tak kut. Harap semua smooth ja. InsyaAllah.

Kenapa aku nak transfer Melaka even Mamoru dah ada kat sini? Jawapan aku senang ja.. I did this for the person I love the most.

Gittew.

No comments: