KENGKAWAN

Saturday, April 09, 2016

Supermak is demam (again)

Tetiba je demam rindu mengejut :)

Letih, lentok, lemah, longlai semua sendi. Demam lite2. Balik KL nanti hilanglah demam.

Alhandullilah, majlis berjalan lancar. Ramai sungguh tetamu.

Kalau aritu ada orang tegur badan aku kurus sangat sampai nampak tulang selangka. Hari ni, hampir semua tegur benda yang sama.

Berat iols now is 38kg uols. Tu pun tolak boobs sekilo.. (timbang sebelum pump susu.. haha). So, maybe berat sebenar dalam 37++ kg.

Baru baik demam kan.. Nak wat camne. Nih demam lagi pulak. Nan hado lah pertambahan kilogram untuk masa terdekat ni.

Satgi nak kemas2. Cabut pelamin semua. Malam ni nak balik KL.

Esok nak gi support Arina & Syah yang lari Route68.. *wink wink*.. Provide makanan, buah2 & air kat diaorang berdua.

Macam tak caya je Arina lari ultra 50km. Wow!

Takpa, sabar.. October ni iols pulak lari ultra-marathon 50km kat Cameron Highlands! Tak sabar!!

Sama kan muka kami :)
Tapi Aleesya lagi cantik.. kan kan kan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...