Thursday, May 26, 2016

You had me at..

Bila aku merajuk, Mamoru selalu guna taktik, pikat hati anak. 

Pikat anak okay. Bukan pikat hati mak.. hihi

And it works everytime :)

Love my childrens more than you love me.. and I'll love you unconditionally.

Malam tadi kena marah dengan Mamoru sebab aku tak jaga pemakanan. Mamoru cakap start malam tadi, no more chocolate.. no more spicy food. Eat healthy je katanya.

Dia tanak Aleesya kembung perut or alergi dengan aku punya choices of food. Sangat protective tau. Sayang sangat dia kat Aleesya.

And I love him more :)


Mamoru at Himalayan range. Ariff jeles tengok gambar ni. Mamoru made a promise to take him to a snowy place next year. Tapi kena belajar rajin2 dulu. Get good marks. Or at least, lancar membaca & mengaji.

Air bag hijau ni Amarr punya. Mamoru pinjam bawak pi Annapurna.. hihi

Snow on the ground.. his first snow. Aku sendiri tak pernah pegang salji. Next year ya, Mamoru! InsyaAllah

No comments: