KENGKAWAN

Monday, June 13, 2016

8 Ramadhan 1437H

Wishhhhhhh sangat arini cuti lagi.

Haih.

Taim2 camni mula lah wish nak jadi fulltime housewife la apa la. Mula la tak reti nak bersyukur.. huhu.

Buang negative mind. Keje tu ibadah juga. Sila ikhlaskan diri ya puan aD.

Hari ni Ariff strart sekolah semula after 2 minggu cuti. Semoga dipermudahkan segala2 nya untuk dia. Dan semoga dia baik2 aje.

Looking forward for this weekend. Chua & the gang nak overnight dengan kami kat Kuala Selangor. Dia nak buat projek memasak bahulu style dulu kala (guna dapur arang & sabut. Nak bring back the memories katanya. Amik feel raya.

Well.. aku no hal. Dah penah masak style gitu zaman sekolah rendah dulu. Leave it to the pro baby!

Im up for it.

Tapi sebelum tu. Berkeje la kite sekueknyo...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...