Saturday, August 20, 2016

Projek gila

aD speaking Indon.. haha

Aku panggil projek gila sebab nak bawa anak2 pergi mendaki gunung kat negeri orang. Kalau mision ni accomplish, kiranya anak2 aku lebih advance sebab gunung pertama yang mereka daki adalah gunung di luar negara.. haha. Dan kalau jadi, Aleesya akan jadi pendaki termuda dalam family kecil ni.

Pagi tadi guide gunung di Indonesia dah confirmkan aku boleh bawa Aleesya mendaki gunung Batur! 

Bringing our family trip to the next level. Yes. We are going to climb one of the active volcano mountain in Bali.

Honestly aku tak tahu pun Bali ada gunung. Sebab Bali kan just kawasan pulau. Rupanya kat Bali ada 5 gunung yang boleh di daki. Gunung yang paling tinggi di Bali, gunung Agung. Tapi gunung ni tak boleh bawak Aleesya sebab ambil masa 8 jam untuk sampai ke puncak. Kalau tak bawa anak2, memang aku pegi hike semua gunung2 kat sana.. hihi. 

Note: Gunung Batur 1717 meter.

:)


No comments: