Thursday, September 08, 2016

Buku terpakai murah

Ada banyak page online yang jual buku2 terpakai. Ada page jual novel2 cinta bahasa melayu, ada page jual novel bahasa inggeris. Ada page yang trade novel for novel dan macam2 lagi.

Salah satu page yang aku suka untuk aku cari bahan bacaan, page Buku Terpakai kat facebook. Owner dia En Halim. Dah beberapa kali jugak aku beli buku2dari dia. Aku suka page dia sebab kat sini tak focus pada novel je. Dia ada macam2 koleksi buku ilmiah dan macam2 jenis buku untuk semua peringkat umur.

Owner page ni ada van bergerak comei yang penuh dengan buku2. Aku nak usulkan cikgu2 kat sekolah Ariff invite van ni pegi sekolah Ariff. Jual buku2 kat sana. Murah2 buku yang dijual kat student tau. Boleh galakkan anak2membaca. Buku2 yang dijual pun menarik.


Page Buku Terpakai kat facebook

Ni website official dia www.mobilebookcafe.com

Ni la van comel tu. Penuh buku2. Cara2 nak invite van buku ni ada tertulis kat sini. 

Sharing is caring kan. Semoga bertambah minat orang untuk membaca dari menghadap telefon je.. hihi

No comments: