KENGKAWAN

Monday, November 07, 2016

Happy Monday!

Cuti arini. 

Bawak Cantik Aleesya gi amik jab sempena usia dia genap setahun. Ramah betul mulut Aleesya. Ntah apa lah yang dia cakap sampai semua orang suka melayan dia. 

Aleesya tak pandai panggil mommy lagi. Kalau dia nak susu, dia cakap nakkkk je. Tu pun kadang2 confuse dia nak susu ke.. nak makan ke.. huhu. Tapi kalau panggil daddy, dia memang pandai.. deddi.. deddi.. betul pulak tu sebutan. Jeles mommy. Abang2 dia tak panggil abang. Dia panggil nama abang2 dia. Kemain lagi. 


Jap eh.. nak tulis something

Hm.. ok dah siap

Cuba awak baca, faham tak apa saya tulis?

Faham? Yeyeh! Pandai la awak ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...