KENGKAWAN

Friday, May 19, 2017

Boys

Isnin aritu, Ariff main lawan2 dengan kawan dia kat taska. Kawan dia tertumbuk kuat - berdarah hidung.

Arini, Amarr main baling2 batu dengan kawan2 dia kat sekolah. Kawan terbaling kat dia - benjol dan berdarah dahi. 

Haish.

Siapa tak sedih tengok anak luka. Tapi takpe lah, maaf kan je lah. Luka sikit. Jauh dari perut, bak kata nenek aku dulu. Harap, kalau2 satu hari nanti anak aku tak sengaja terluka kan anak orang lain, moga2 orang tu dapat maafkan ketidaksengaja-an anak aku.

Amin.


Benjol besar telur ayam. Luka tak besar tapi dalam

Doc bubuh plater, tapi darah keluar sikit. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...