KENGKAWAN

Tuesday, June 20, 2017

Baju raya dah siap

Dari tahun lepas lagi mengidam nak berkebaya.

Tak sangka pulak tema tahun ni semuanya kebaya. Tskk. Tak exclusive la camni.. haha.

Penat je beli kain & tempah. Kalau tau tema tahun ni kebaya, akak beli siap je dik. Sama je cantiknya kalau tempah or beli.

Tak pe lah, at least bila tempah ni saiz memang sedap dengan badan kita kan kan kan (pujuk hati haha)

Kebaya ni untuk pagi raya. Raya kedua & ketiga tema lain pulak ❤️

Persiapan semua dah siap. Alhamdullilah. Aksesori rambut Aleesya pun penuh satu drawer. Tinggal nak beli brooch untuk kebaya & songkok untuk my heroes. ❤️❤️

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...