KENGKAWAN

Saturday, July 15, 2017

Weekend is for kiddos

No running today.

Daddy pegi daypack hiking Bukit Kutu kat KKB.

Mommy layan kiddos buat inddor xtvt kat rumah sambil memasak je lah.

Mommy masak, kiddos makan.
Kiddos makan, mommy masak.. ❤️

Buat spaghetti carbonara, baked macaroni, oreo truffle & kek batik. Nak buat biskut cornflakes tapi tak sempat sebab Aleesya ajak main tulis2.. hihi. Aleesya tak pandai menulis lagi. Menconteng pandai lah. Pastu bebel2 pasal apa yang dia conteng tu. So, layankan.

Lewat petang, bawa semua gi turun swimming pool. Elok lah tu. Boleh Mommy join buat recovery dalam pool.

Lets mandi!

Tengok tu, tak menyempat abang2 dia nak buka selipar, dia dah laju nak terjun masuk pool.

Eh camne buat jari peace eh?

Semua kena pakai floaties.. hihi

Lepaskan caye.. caye nak mandi dalam pool!

Swimming pool, here I come!!

Gambar masa mandi takde, mommy kene kosentret jaga si Cantik. Dia tak pandai berenang lagi. Abang2 dah pandai berenang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...