Friday, October 06, 2017

Ampunnnn beribu ampun

Tadi godek setting kat blog.

Ya ampunnnn.. aku baru perasan ada seribu lebih comments kat dalam blog ni yang waiting to be published.

Rasanya awal tahun aritu aku ada buat few setting kat blog. Agaknya dalam duk klik sana sini, aku terrrr disable-kan notification untuk comments yang readers hantar kat blog ni.

Ntah bila readers hantar comment pun aku tak perasan. Baanyak lak tu.. tssskkk. Ampunnn. Aku tak perasan beb. Siyes.

Nih tengah baca satu2. Ada 1079 komen semuanya. Bercampur2 komen korang dengan spam semua. InsyaAllah, aku reply 🙏🙏🙏

2 comments:

aisha said...

Itu la pasal.. kita langsung tak leh nak komen tau.. hanya yg "dijemput" je leh komen.. padahal banyak nak tanya.. sobs sobs. Ingat kan memang sengaja taknak bg orang komen..

Happynya leh komen balik..

DrCat said...

hahaha jadi gitu pulak ye...sila gigih reply ..peace.. happy running!