Friday, July 20, 2018

Masjid Tanah 21km cancelled

Another event cancelled. Was supposed to run Masjid Tanah this week. The organizer alredy sent me an email asking for my account number for refund purpose.

This one was soo lucky. Kalau tak, confirm aku DNS sekali lagi.

Coz semua event dalam bulan ni (kecuali CULTRA) aku kena tolak tepi. Semata nak jadi good girl. Nak ikut cakap coach. Nak injury free for my marathon training journey.

Err.. cuma.. CULTRA je tak ikut cakap coach.. tapi promise, aku akan jalan je masa half 15km event CULTRA (esp part panjat gunung Perdah & Berembun) dan lari only on road part (another half 15km). Ampunnn  ya coach. This one is my favourite trail. Promise I will be extra carefull on the trail part.. *pinky promise ✌️

So. No running event minggu ni.

Tapi takpe, dah plan nak buat my long run 13km esok pagi then pergi piknik makan doyan lagi.

Ayah cakap nak naik KL minggu ni. Nak join piknik katanya.. yeay!!

Lepas ni sure aku akan lebih appreciate event yang aku join coz Im fully prepare for it.

Unpublished photo: colorful OZ dollar. Still simpan few dollar sebab tahun depan nak pi lagi.. hihi.

No comments: