Friday, August 17, 2018

Aww...❤️

Aleesya dah pandai ambil hati.

Tengah sedap duduk bersila layan mee kari udang galah depan tv lepas habis 50 mins easy run tadi, tiba-tiba.. 

Aleesya datang peluk aku dari belakang sambil tunduk rapatkan pipi dia ke pipi aku pastu cakap,

"Mommy, I love you!"

Aku toleh kat Mamoru, kot la kalau dia ajar cakap camtu. Tapi Mamoru tidur. Toleh kat kiddos, memasing ralit menghadap tv.

Terus aku letak sudu garfu pastu pusing menghadap dia. Seriously, ayat ni, first time aku dengar dari dia. Terus tanya dia, Aleesya cakap apa tadi?"

Terus kenyang aku malam ni dengar ayat keramat tu tau.

Mommy love you too sayang, more than you know!

❤️💋❤️💋

2 comments:

Asyiqin Roslee said...

Comel2 je gelagat aleesya :D

ejulz said...

comel.. semoga jadi anak solehah.. :)