Thursday, October 25, 2018

Tambah koleksi buku

Dah kehabisan buku untuk dibaca. 

Aritu berjurai2 airmata lepas habis baca buku "Hidup Berjuang" karya Mohd Salehuddin. 

Sampai Mamoru siap pujuk suruh aku benti nangis. Lucu je.

Haish. Aku kalau dah menghayati watak dalam buku memang emo terlebih.

Tak sabar nak baca buku "Pulanglah Perantau" karya Aziz Jahpin yang baru sampai hari ni.

Terima kasih En Asmadi dari FB Pencandu Buku. Saya beli buku ni ya.

Buku ni cetakan kelima tahun 1978. Pemilik asal buku ni Zaleha Tasrib. Berapa agaknya usia pemilik buku ni sekarang eh? Tarikh dibeli maybe 23/1/79 masa pemilik masih bersekolah menengah. Aku lahir 7 bulan lepas tu. Now almost 40 years already. 

Cant wait to read this!

1 comment:

bangigatewaybukusejarah said...

salam saya ada di sini masih bertugas di muzium . memori yang tidak dapat di lupakan buku terlampau banyak terpaksa di jual. t kasih