Thursday, December 20, 2018

Influence

Restday tapi kaki tak dapat nak rest. Ada fire drill hari ni. Maka kena exercise turun tangga. Tinggi oii. Nasib baik lah akuselalu exercise. Kalau tak, sure gigil kepala lutut.

Tadi masa tengah lunch kat dalam ofis (bawak bekal salad), aku terkejut tengok colleague yang lain pun bawak bekal salad dari rumah dan duduk makan semeja dengan aku.

Depa cakap, depa terjebak makan salad sebab tengok aku makan salad hari2. Terjebak la tu. Kata depa lagi, depa badan besar2 tapi makannan semua tak healthy, tapi aku yang kurus keding ni makan healthy food 😂 hahahah..

Alhamdulillah.. dapat pengaruh orang makan healthy.. hihi.

Dan semalam, masa last training lari, aku terserempak lagi dengan uncle yang selalu buat brisk walk pukul 5 pagi. Dia dah start slow-jog. Masa sampai sebelah dia, aku slow down dan tepuk tangan bagi dia semangat. Dia cakap rasa lebih best bila lari compare dengan brisk walk katanya.

Hepi. Dapat pengaruh orang buat benda2 baik dan berfaedah.

Content.

No comments: