Sunday, May 19, 2019

Fit Ramadhan 2019

Done long run 20km malam tadi. Happy!
Part paling sweet masa kat starting line. Aleesya lari sama2 dengan aku for 20 meter. Beria dia lari tau. Excited dia dapat lari ramai2 dengan runners lain. Aww..  cute overload.

Enjoy sangat lari malam tadi. Maklum, lari kat training ground sendiri. Lari ramai2. Best! Aku selalu wish organizer akan buat event macam ni kat kat area rumah. Tak sangka jadi kenyataan juga. Tu yang gigih sign-up, tho aku tau, aku takkan lari lebih dari 20km, apatah lagi nak lari ultra distance kan.

Masa starting tu, disebabkan excited lari dengan Aleesya, aku terlupa pakai race bib. Dah almost 300 meter baru teringat. So patah balik ke starting line. Terkejut emcee dan dan crew event bila tengok aku patah balik. Semua orang duk gelakkan aku bila dapat tau aku terlupa pakai bib. Dan aku orang last yang start lari malam tadi tskk. Lari sorang2 kejar orang depan.

Dari situ, depa duk panggil aku "Tripple One (111 - nombor bib)". Setiap kali kali aku pusing loop kat starting point, sure emcee akan announced "Tripple One dah sampai".

Masa habis loop kelima, emcee announced "Tripple One, you ada potential to podium. Tadi you start paling last, now you at 9th position! Cepat continue lari, you got chance to win!"

Huhuhu.. memang idok ler kan. Aku plan nak buat 20km je. Habis 20km, terus straight gi amik medal.. hihihihi. 

Thank you Pace Maker for the well organized event. Please continue for Vol 2 next year!


Love bib & medal design. Cuma baju oversized. Ke badan aku kecik nau?

Ni masa collect race kit petang semalam.

No comments: